AUTODIZAJN

AUTODIZAJN – LJUBAV NEPREBOLNA

Kada je sa 19 godina odneo svoje radove auto-dizajna u kragujevačku Crvenu zastavu, njihovi stručnjaci za dizajn sugerisali su mu da upiše fakultet i usput pokuša da uradi redizajn za tadašnja dva Zastavina modela: YUGO i Zastavu 101.
Upisuje Likovnu akademiju na Cetinju, odsek Grafički dizajn. Kada je 1996. diplomirao, sankcije su učinile svoje. Zastava se već urušila.
Da bi preživeo, slikao je po narudžbini. Svoju ljubav prema autodizajnu nije zapostavio. Strpljivo je radio na svom modelu. Uradio je i maketu koju je sa ponosom odneo na Sajam automobile da bi je izložoli. Samo su “ zaboravili” da mu je vrate po završetku Sajma.
Dugo mu je trebalo da se povrati od ogromnog razočaranja.

Počinje da radi ikone. I posle napornog dana u ateljeu, kao odmor mu je značio rad na svom životnom modelu. Sada je okupiran promišljanjem o eko pogonu.
Preko Fonda “Zoran Đinđić” 2004. godine, po preporuci “Zastave” , boravio je dva i po meseca u Zindenfingenu, odn. fabrici “Dajmler Krajsler” u okviru akcije “Mladi lideri Srbije”. Pretpostavljate, lider nije ni imao ambicija da postane, ali ni koristi u daljem napredovanju u oblasti autodizajna nije bilo, osim onog ličnog usavršavanja na kome radi sve vreme.
I tako su se okolnosti u vidu vremena i istorijskih zbivanja na ovom prostoru poigrali sa talentom i radom Slavka Potpare.
A koliko je ovakvih nerealizovanih sudbina bilo na ovom našem prostoru, u raznim oblastima?! Koliko lične nesreće i štete po društvo….


ZASTAVA DIZAJN   kliknuti za više